BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 6, 2011

I MISSED U LIKE CRAZY..

ai diary..
nape ati kite sng bertakhta di hati seseorg??
hati wani da berpaut tego pd faris..
wani da xde hati..
pertemuan malam tu ngan faris..
makin menambahkan cinta wani ngn faris..
mne wani g..
ap wani buat..
suma nye ade faris..
tp np faris mcm nk lari dr wani..
msk arini da 2 hari die x on hp..
ari tu wani terkunci kat umah sewa..
wani x th nk cl spe..
wani pon cl faris..
tp die x agkt..
then,die trus off fon..
aku xde niat lgsg nk kco die..
tu la tindakan aku yg plg bodo..
aku msj die..
bgth yg aku xde niat..
tp lps die bc msj tu..
die tros off fon..
n smpi skunk die x on..
adakah faris da tuka number??
td aku on ym..
faris pon on..
tp die off ble aku anta msj..
tp aku taw die x off..
die cm invisible..
ya allah..
jgn la kau biakan faris berubah aty terhadap aku..
abg..jgn tgglkn syg..
syg minx maaf bnyk2..
syg xkn maafkn diri syg klw syg x dga sore abg bsok..
syg nak sgt3 dga sore abg sbb...........

0 comments:

Bucux Mucux Wanie ♥